Úgy érzem, ma megint vele fogok álmodni. Mármint Zsomborral... :( Tagadhatatlanul hiányzik, és szeretném, ha az enyém lenne. De akkor meg mi a szarért nincs így? Ezt olyan nehéz lenne megoldani??!! :@ Nem bírok ki vele még egy újabb, boldog, összeborulós álmot, egyszerűen nem. Az olyanokból annyira szörnyű felébredni. :(

Szóval, nem sokára suli. Fura, de azért kicsit várom... az emberek miatt. Kíváncsi vagyok ki mennyit változott, na meg, hogy milyenek lesznek az újak. És mostmár nem mi leszünk a legkisebbek a suliban. Jeeee. :D Bár mi nem nagyon figyeltünk oda a 10edikesekre, momentán alig ismerek valakit onnan, de azért jó lesz. :) Remélem tisztelni fognak mnket a kis taknyosok. Jaj, fura visszaemlékezni, mi mennyit változtunk az első napok óta.. Jó, engem akkor is egy SPmániás is ribancnak tartottak, aki bekézelt, és álszent, meg kurva, de ez nem igaz. Najó, SPmániás vagyok, meg néha kicsit kurvás volt a sminkem... meg a ruhám, de atól még nem igaz minden, amit mondanak. De egoista nem vagyok. Csak mert szeretem nézegetni magam a telefonomban, meg abba igazgatni a hajam, attól még nem kéne minden egyes alkalommal kiparodizálni, amikor nem vagyok a teremben!!!! Nem mintha rosszul esne, de ez akkor sem az igazi kép rólam. Váá, hogy utáltam néha a többieket. Nem bírják elviselni, ha valaki szebb náluk, rögtön szét kell baszogatni az illetőt. :S Jó... :) Ez az utolsó mondat rohadtul egoista volt... akkor úgy mondom, hogy nem bírják elviselni, ha más is szép... :) Így már valamivel elfogadhatóbb. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr572197217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása