Jázminbaba 2010.04.18. 22:21

jó a kedwem :D

Olyan csodás kedvem van most. :D Ma írtam egy dalt, ami meg mondjuk pont arról szól, hogy szakítás, meg h a csaj a padlón van, de elképzeltem, milyen klip lenne belőle. Valami olyasmi, hogy fehér ruhában, éjjel egy temetőben lennék, egy fehér zongorával. A többi meg legyen titok, hátha egyszer tényleg összejön. :D

Sok dalt írtam már, de egyiki se tetszik annyira, mint ez. Jó lenne írni hozzá zenét is, és felstudiózni a Gábornál majd valamikor.

Nade!!! ... ... o.O.o Azt se tudom, mit mondjak. Holnap annyira nincs kedvem suliba menni. Najah... ez most tartalmas volt. Kinek van?? Miért nem lehet itthon maradni, és SPt bámulni, meg hallgatni. Vagy még jobb, elmenni a koncertre. Vagy a legjobb XD randizni vele. Abba mondjuk belemennék.

Jaj, Krisztián, és úgy szeretlek téged. Csak azt tudnám, miért. A külsőség az egy dolog. Meg az is az, hogy ő a világ legszebb embere, ezt nyíltan vállalom. De ettől még nem lehet imádni valakit.

Azon gondolkodtam, szolizik e. Olyan szép barna a bőre, pedig alapból olyan tipus mint én. Valamit biztos csinál magával, mert nagyon szépséges kis bőre van. Nekem is kéne kicsit barnulni, de félek, hogy bőrrákot kapok. :(

Monjuk a naptól is azt kapnék, de egyszerűen nem akarok ilyen fehér lenni, mert az kicsit gáz. Szóval most nem tudom, mit kéne tennem. Barnítókrém?? Talán nyáron majd kiprbálom, de év közben nem merem, mert ha foltos leszek, úgy be nem tolom a képem a suliba. XD

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr521932838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása