Jázminbaba 2010.02.25. 20:56

jaóó :D

Olyan jó a kedvem!! A mai nap egyszerűen csodálatos így, ahogy van. Szép az idő, és természetesen jó sokszor láttam Ót. Ráadásul amikor épp mentünk fel a lépcsőn, én meg észrevettem, h ott áll, majdnem leestem, és amikor ő is észrevette nekidőlt a lécspőnek, és felém fordult. Olyan édes volt. :D Ekkor azonban odarohant hozzá az egyik csaj, megfogta az állát, és elkezdte rázogatni. A csávó meg elég ülye képpel nézte végig, ahogy elvonulok. De most komolyan! Az a csaj úgy rázta meg, mintha a rabszolgája lenne. Bár az én rabszolgám lenne. Felszabadítanám, és boldogan élnénk, amig meg nem... XD

Holnapra kell csinálni valami szart könyvtárinfóra, különben egyest fog adni a tanár. Anya éppen az keresi. XD Nem azért, mert lusta vagyok, de már mindent megcsináltam, csak az van, én meg kerestem, de nem találtam semmi használhatót. :(

A két legjobb sulis barátnőm már megint hadilábon áll egymással. Komolyan, az a két csaj jó barátnő, de mindegyik ki akar sajátítani magának. Najó, ez így nem mondanám, de folyton idegelik egymást, és ez már untat. Az egyik nem akarja, hogy beszéljek a másikkal, ahogy a másik se... Valószínüleg én ezt sose fogom megérteni, mert nem vagyok annyira emberfüggő, hogy bepánikoljak attól, hogy nem tudok dumálni valakivel pár napig, de ez én vagyok...

Amúgy mindkettőjüket nagyon szeretem, szóval nagyon nem akarom, hogy veszekedés legyen. De ha egyszer harcolnak, akkor már nem tudok mit tenni. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr961790644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vika-nyuszy 2010.03.30. 18:27:14

hááát, ezzel rohadtul nem értek 1et!!! nagyon nem!! nem akartalak kisajátitani, csak mivel DRÁGA Beike szerzett neked infókat Ó-ról, ezért vele rengeteget voltál, engem meg már lese szartál!! Egy rohadt szóval nem mondtam h ne beszélj vele! ekkora...ááá..tudod mit kiváncsi vok,h mennyire fogod őt érdekelni, ugyanis neki az Üresfejű a bnője..de nekem mind1...nem fogok rádakaszkodni...elleszek én... puszi: Vika
süti beállítások módosítása