Jázminbaba 2010.12.10. 18:12

complicated

You're not easy to love... noh.

Imádom ezt a számot Rihanna Loud cdjéről.

Szóval... szar az élet. Micsoda újdonság... Nagyon új vagyok, és egyre egyedibb. Rohadjon meg az egész, ott ahol van. Nekem nem kell. Zavaros minden. Fingom nincs, hogy mi legyen. Várok... MEDDIG??? A kurva élet...

Am jó SP új CDje,a Kölyök 22. Bejövős... Szeretem SPt. Továbbra is. Meg Zsombor...

Zsombor. Idióta. Hogy utálom. Nem is beszélek róla... idióta. Csak az a hülye dolog van, hogy... nem tudom. Sz... szeretem. Úgyhogy ő is menjen a fenébe. Mert utálom. Bárcsak... annyi bárcsak van, hogy az már törvénybe ütközik. Annyi kérlek, hogy az már fáj. És... mégis bárcsak, meg mégis kérlek. És mégis szeretlek.  Hogy tudnék rád valami rosszat mondani, de csak a legrosszabb jön ki... Én tényleg szeretlek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr112507287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása