Jázminbaba 2010.07.19. 22:18

:)

Jó régen írtam, és nem is annyira azért, mert nem volt időm. Inkább... nem is tudom. Kedvem?? Hát tény, hogy az se volt sok, de igazából el voltam foglalva mindenféle hülyeséggel. Már majdnem túl vagyunk a nyári szünet felén, és eddig semmi egetrengető nem történt. Pedig én annyira szeretném. Nem akarom, hogy úgy múljon el a nyár, hogy ugyanaz a kislányka maradjak, aki voltam, és hogy így kelljen bemennem a suliba. Azt akarom, hogy történjen valami fenomenálisan izgalmas, valami robbanásszerű, és hogy sok minden változzon meg. Pesze abban reménykedek, hogy ez mind pozitív dolog lesz. :) 

Augusztusba úgy tűnik végre teljesül az egyik álmom, és megyünk bulizni a hajógyárira. Esküszöm, azt hittem már sosem jutom el oda. Pedig néha eszeveszettül vágytam rá. Ez nem nagyon változott, amikor elkap a hangulta, ölni tudnék azért, hogy mehessek.

Amúgy épp az Álom.netet nézem, vagyis próbálnám nézni, mert épp tölt a vidi. Nem annyira rossz film, mint gondoltam. Bennem azért motoszkál valami vágy, hogy olyan barbi legyek, mert a főszereplő csajszi. Najó, sosem bírnék annyira hisztis meg nyávogós lenni, de azért egy napra szívesen lennék szőke, csini barbilány. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr432162270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása