Jázminbaba 2010.01.26. 17:40

utálom...

Ami a legjobban zavar, rajtam, az az, hogy magas vagyok. 174 cm. Az azért elég gázos, mert ki tudja, mi lesz, ha még növök. Okay, nekem tényleg elég, ahol most vagyok, és már nagyon nem szeretnék nőni. Inkább fogynom kéne, és akkor pár cmt összecsúsznának a csontjaim... az mondjuk jó lenne, mert így is olyan magasnak érzem magam, pedig tudom, hogy ez átlagmagasság.

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr61704283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lisha* 2010.01.26. 17:54:17

naaa :) végre vmi rokonlélek! :)
én 171 cm vagyok, de én is nagyon utálom. ugyanezek a problémák :) ...

ez van...törődjünk bele :)puszi
süti beállítások módosítása