Jázminbaba 2010.07.24. 13:40

Más volt...

Jó lett SP új klipje a Más volt. Hatalmas lájk. Alapból ez az egyik kedvenc számom a cdről, és a klip meg pont olyan lett, amilyenre én csináltam volna. :)

SP amúgy eléggé bírom. Sőt, jobban bírom, mint kellene, de majd kiheverem. Nem vagyok az a tipikus rajongó alkat, de kétségtelen, hogy ő iránta most tényleg rajongok. Pedig am soha semmiért ne szoktam oda lenni. Most meg tökre más... Őt őszintén megszerettem, és nem tudom elfelejteni. Akármennyire is igyekszem. Pedig jobb lenne, mert csak megrontja a viszonyomat egy csomó emberrel.

De ezzel most annyira nem akarok foglalkozni. Holnap délelőtt talcsi, beülünk mekibe, aztán talcsi Vikával, és Margit sziget. :P Jó lesz. Lehet, hogy benézünk hajógyárira, ha lex időnk. Majd eldől. Juj, de menék már bulizni. Csak intézkedni kéne. De ami késik, nem múlik. Ez a nyár egyszerűen nem múlhat el peaches nélkül. Azt nem engedem!!! :) De nem, komolyan nem. Ha kell, mindenkinek hazudni fogok, és futni, rohanni, ha kell. Bármire hajlandó vagyok. És az sem érdekel, hogy ki lesz ott, a barátaim közül, csak 1 valaki jöjjön el, hogy ne legyek egyedül, amúgy meg csak jól akarom érezni magam, mert nem is emlékszem, mióta vágyom már arra, hogy bulizhassak egy jót.

Nem hinném, hogy túl magasak az elvárásaim, úgyhogy nem fogok csalódni. Csak minden jöjjön össze, úgy, ahogy én szeretném. :) Könyiiiiiii

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr522172777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása