Most eléggé jól alakulnak a dolgok az életemben. Szinte mindenem megvan, amire vágytam az elmúlt időben. Ráadásul holnap lesz a szülinapom. Igazán nem panaszkodhatom, és minden okom megvan az elégedettségre. Csak boldog nem vagyok. De miért nem? Hisz, annyira csodás az életem... pl kiadják az egyik novellámat, ami rettentően nagy dolog. Szerencsém van, hisz ez az első verseny, ahol pályáztam, és máris sikereket értem el. Erre igazán büszke lehetek. De mindez hiába, ha a szívem olyan bánatos. Mit ér ez a sok jó, ha nem tud a szívem örülni neki???

És ehhez még hozzájön az is, hogy holnap lesz a 16odik szülinapom. Amivel amúgy nem lenne semmi gond, sőt szuper, csak így nem jó. Nincs suliban ezen a héten. Vagyis, hétfőn volt, de a hét többi részében nem lesz, mert a válogatottban játszik. És mindezt pont ezen a fantasztikus héten, amikor egy csomó szuper dolog történik. De így vinyont egyszerüen nem vagyok képes élvezni, mert annyira hiányzik. Azt hiszem, egy kiadós sírás jót tenne az idegeimnek, de valahogy még ahhoz sincs kedvem. Csak szimplán meghalni. De még előtte tanulnom kell holnapra. Úgyhogy, mennem kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr482436405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása