Jázminbaba 2010.07.20. 11:56

csak lazán. :)

Jaj... Nem is tudom mi volt velem az utóbbi időben. Egyszerűen úgy éreztem magam, ahogy Miley énekelte a dalában... "I can't find my way home anymore". De most újra hazataláltam, és mintha egyszerre minden okay lenne. Ez a Soproni nyaralás is betett, ahol sokszor voltam egyedül, és nem éppen az élet napos oldalát láttam. Most viszont pörgök 1000rel, és tényleg boldogabb vagyok, mint az utóbbi időben bármikor. Új célok vannak előttem, esélyek, errearra. :D

Holnap elutazunk Szilvásváradra, szerencsére most csak 3 napra. Nem is bírnék ki többet. Szeretek itthon lenni, szeretem, hogy minden olyan közel van, hogy bárhova mehetek, hogy itt vannak a barátaim. Ez most így jó. Végre elkezdődött számomra a nyár, és sokkal jobban érzem magam, mint bármikor. Remélem nem kerülök újra olyan rossz lelki állapotba, mint a múltkor. De most inkább felejteném a múltat, úgyhogy inkább a jövőbe tekintek. :P

Az egyik legjobb barinőm hamarosan 16 éves lesz, és ennek örömére csapunk egy kis bulit a Dokk Beachen. Semmi olyan különös nem lesz, azon kívül, hogy oltári jó lesz, sok baráttal, meg végre eljutok oda... Mármint a beachre. :) Istenkém, télen mennyit álmodoztam erről, és most talán megvalósul. És tudom, hogy semmi rossz nem fog történni, mert nem engedem Józan leszek, és anélkül fogom jólérezni magam, hogy bármit is innék. Senki, senki nem fog engem ott alkoholra bírni. Jaj, Istenem, csak ekkor is gondoljam ezt, könyörgöm. Hadd legyen elég erő, és tartás bennem. Sikerülnie kell, egy percre se szabad meginognom.

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr202163281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása