Ma megyek moziba, megnézni az Utolsó léghajlítót. :) Remélem zsír lesz. Régen sokat néztem a rajzfilm változatát, és azt akkor még nagyon lájkoltam.

Jaj... tegnap rájöttem, hogy szükségem van Zsomborra. Igen, szar beismerni, de ez van. Valahogy szükségem van rá. Amikor ő ott volt, mint olyan különlegesnek éreztem magam. Olyan igazi VALAKINEK. Éppen ezért sajnos le kell mondanom róla. Túl fontos emberré válna, és nagyon szar lenne elveszíteni. Már pedig, elveszíteném, abban biztos vagyok. Nem tarthat örökké a mi szerelmünk, egyszerűen tudom. Jó így, ahogy van. Nem akarok se kevesebbet, se többet. Az agyam jól tudja. A szívem mondjuk nem így gondolja, de nem az a tipus vagyok, aki a szívére hallgat. Tehát, jó lesz ez így. Maradjunk csak ahogy vagyunk, nem szabad, hogy közel kerüljünk egymáshoz. Nem engedhetem. Túlságosan belekapaszkodnék, nagyon megszeretném, szükségemre lenne rá, nagyobb, mint most, úgyhogy ennyi. Ja, amúgy csak ma láttam, hogy nem vágatta le a haját. Amikor láttam, még a suliban, akkor tökéletes volt. Nekem úgy pont tetszett. De most meg nagyon tré lett neki... Nem akarok hosszú hajú pasit, de mivel nem is akarom, hogy a pasim legyen, maradjon csak így. Legalább távol tudok maradni tőle. :) De ha élőben jól fog állni neki, akkor lelövöm magam. :D Nem, muszáj, hogy hülyén nézzen ki... egyszerűen muszáj. Így kell lennie, különben nem leszek képes betartani a szavamat. Amúgy is annyira félek, hogy nem leszek képes betartani  magamnak tett ígéreteimet, hát még ha szuperul is néz ki majd szeptemberben. Akkor egyenesen kidöglök. Elég erősnek kell lennem, és nem csak vele, hanem mindenkivel kapcsolatban. Nem akarok ezekkel járni, a szívem teljesen más emberre vágyik, és őrá még az agyam is másként gondol. Na, ez most nagyon skizofrén gondolat volt... :):)

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr272198653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása