Jázminbaba 2010.07.20. 12:14

nyuszi???

Most olvasgattam a blogomat egy kicsit, és elképesztőnek tartom, amikor egykor Ó-ról gondoltam. Annyira furcsa, hogy az egész elmúlt, és semmit nem érzek. Igen, be kell látni, ez nem volt igazi szerelem. Ő csak egy srác a sokból, aki megtetszett nekem, és többet képzeltem a dolgokba, mint kellett volna. Hiba volt, de most, hogy minden érzésem a múlté, nyugodt szívvel elmondhatom, hogy hál Istennek, vége van.

Az a vicces, hogy az a másik srác, akiről írtam, hogy bámul, na vele májusban egész máshogy alakoultak a dolok. Tudom, hogy tetszem neki, annyi jelét adta, na, ő most hiányzik egy picikét. Vicces, de igaz. Annyira azért nem, de hiányzik. Bárcsak itt lenne, vagy láthatnám valahol. Nyugtalanító, hogy nem láttam már több mint 1 hónapja. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr672163356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása