Jázminbaba 2010.04.02. 17:08

Tavaszi szünet

Hála istennek, már elkezdődött a tavaszi szünet. Igaz, eddig jóformán semmi értelmesnek mondhatót nem csináltam. Egyik barátnőm letöltötte nekem az Evernight 3. részét. Az első fejezetet olvastam, és közben fordítottam is. A másodikat már nem fordítottam, hanem simán csak elolvastam. És végül rájöttem, hogy nem én leszek az az ember, aki lefordítja ezt a könyvet. Csak az, hogy az első fejezetet lefordítsam kb 5 órát vett igénybe, az pedig, hogy elolvassam a másodikat, 20 percet. :D

Már csak az a kérdés, olvasom e tovább, vagy kivárom a júniust. Szeretném. Magyarul sokkal jobb. Nem csak azért, mert úgy minden egyes szót megértek, hanem mert az, hogy kikeresek minden szót kicsit elveszi a varázsát a dolognak.

Ha kibírtam 4 hónapot, akkor kibírok még 3at. Meg jó lenne mondjuk más könyvekkel elterelni a figyelmemet. Már ki is néztem magamnak egyet. Az a címe, hogy Félúton a sírhoz. Meg el kéne olvasni a True blood többi részet is. Bár abból amit legutóbb olvastam rohadtul untatott, alig bírtam túljutni rajta. Ráadásul tele van szexel, ami nem nagyon érdekel. Nekem azért még mindig jobban tetszenek a tiniregények... XD.

HÉTFŐN MEGYÜNK SPÜLNI. XDXD VÁ! Már alig várom. Jó lesz, csak ne legyenek olyan rohadt sokan. Meg ne legyen ott egy nyuszi sem, mert ha meghallom ezt a szót, felpofozom azt aki kiondja.

Am vége a szőkével. Azaz a nyuszival. Komolyan mondom, örökre vége. Egyszerűbb lenne az élet, ha soha többé nem kéne látnom, de ez elkerülhetetlen, tekintve, hogy egy suliba járunk, s valahogy olyan szerencsétlen vagyok, hogy mindig mellém áll be a büfében. Én meg olyankor elaraszolok mellőle, s próbálok rá se nézni. De meg kell tanulnon együtt élni vele. Még itt lesz több, mint 2 évig. Azaz, nem élhetek úgy évekig, hogy csukott szemmel járok a folyosón, s attól rettegek, hogy összefutok vele. Nem, ezt nem csinálhatom. Ő számomra nem szabad, hogy létezzen, s ha ennek így kell lennie, hát akkor így is lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://jasminbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr411889998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása